You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב'  - נבחרת ישראל זכתה בטורניר הפיתוח
זוכרים לא לשכוח. שחקני הנבחרת עם סרט שחור לזרועם, לציון חצי שנה לטבח המזוויע בדרום (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)

נערים ב' - נבחרת ישראל זכתה בטורניר הפיתוח

נבחרת נערים ב' זכתה במקום הראשון בטורניר הפיתוח הידודתי של אופ"א, לאחר שבסיומו של דו קרב פנדלים ארוך במיוחד זכתה בניצחון 5:6 על מונטנגרו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

נבחרת נערים ב' של ישראל, המודרכת ע"י ניצן דמארי, זכתה לפני זמן קצר במקום הראשון בטורניר הפיתוח הידידותי של אופ"א. לאחר שזכתה בניצחון 2:4 בפנדלים במשחק מול סלובקיה ולאחר שזכתה בניצחון 2:5 על לטביה, זכתה הנבחרת הישראלית בניצחון 5:6 בפנדלים על הנבחרת המארחת, מונטנגרו.

נבחרת ישראל עלתה למשחק בהרכב הבא: עילי אלטמן, עידו אהרון, גיא אליגולשיוילי, לירן שפיגל, יהונתן קוצ'ר, ערן גינת, דניאל שדה, איתי מהאגר, נועם אלוק, עילאי בן סימון ועומרי לוי.

אחרי שבזמן המשחק ובזמן הארכה לא נכבשו שערים נגשו שתי הנבחרות להכרעה בפנדלים. בשני הסבבים הראשונים כל אחת מהנבחרות דייקה, אמיתי ימין וערן גינת כבשו לזכות ישראל. בסבב הפנדלים השלישי השוער המונטנגרי הדף כדור - ושחקן מונטנגרי כבש וקבע 2:3 לזכות מונטנגרו. בסבב הפנדלים הרביעי נאהי ברגמן כבש, בעוד שעילי אלטמן הדף כדור - 3:3 בסיום הסיבוב הרביעי. בסבב החמישי לירן שפיגל דייק מהנקודה הלבנה, גם שחקן מונטנגרי דייק וקבע 4:4.

בסבב השישי נעם שטייפמן דייק לזכות ישראל, שחקן מונטנגרי דייק גם הוא וקבע 5:5. בסבב השביעי כל אחת מהנבחרות בעטה למשקוף של יריבתה. בסבב השמיני כל אחד מהשוערים הדף את הניסיון. בסבב התשיעי אופק צ'יפרוט בעט למשקוף ומשם לרשת, בעוד שעילי אלטמן עצר ניסיון מונטנגרי ובסיום - 5:6 לזכות ישראל.  

על סגל הנבחרת לטורניר, השחקנים שמשחקים בקביעות בשנתון נערים א' מקרב שחקני הסגל, בכתבה שפרסמנו טרם היציאה לטורניר. לקריאה, לחצו כאן